پاورپوینت تحلیل و بررسی سی پی یو (CPU)

پاورپوینت تحلیل و بررسی سی پی یو (CPU)

پاورپوینت سی پی یو CPU دارای 15اسلاید مفید، مختصر (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا و متفاوت و قابل ویرایش می باشد.
مشخصات فایل

تعداد صفحات15
حجم1129 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیپاورپوینت مهندسی کامپبوتر و فناوری اطلاعات
توضیحات کامل

فهرست مطالب :




سی پی یو CPU 


CPU= پروسسور یا پردازنده ( سی پی یو)


فرکانس پردازنده


جایگاه پردازنده


پردازنده های تقلبی



قسمتی از متن جزوه:




 سی پی یو  CPU
 سی پی یو یا به عبارتی واحد پردازشگر مرکزی در حکم مغز و اداره کننده ی کامپیوتر است و مسئولیت انجام محاسبات ریاضی داخلی کامپیوتر و فرمان دادن به دیگر اجزا را به عهده دارد.
سی پی یو محاسبات داخلی کامپیوتر را به وسیله ی دو عدد ۰ و ۱ ( صفر و یک ) انجام میدهد. کلیه ی قطعات داخل کامپیوتر برای انجام کارها و محاسبات خود نیازمند این قطعه ی کوچک هستند که این ارتباط را از طریق خطوطی با نامIRQ ( در خواست وقفه ) برقرار میکنند. ساختمان داخلی سی پی یو ها نیز متشکل از ترانزیستور های بسیار ریز است که به تعداد بسیار زیاد و دقت بسیار بیشتر در کنار هم قرار داده شده اند. برای مثال یک سی پی یو متعلق به کمپانی اینتل با سرعت ۳.۴ گیگا هرتز متشکل از ۱۲۵ میلیون ترانزیستور کنار هم قرار داده شده است که سایز هر کدام از انها ۹۰ نانو متر معادل ۰.۰۹ میکرون است! رقمهایی اعجاب انگیر که حاکی از پیچیده و اسیب پذیر بودن ساختار این قطعه دارند… 

CPU =پروسسور یا پردازنده ( سی پی یو
قلب یک کامپیوتر است. جدیدترین CPU اگر چه سریعترین است گرانترین CPU  هم هست هر چند کارایی یک کامپیوتر بوسیله CPU آن شناخته میشود مثلاً می گویند این کامپیوتر پنتیوم 4 یا 3 است ولی این به تنهایی بازتاب کارایی یک کامپیوتر نیست زیرا این کمیت فقط سرعت پروسسور را نشان می دهد و نه کارایی کل کامپیوتر که اجزای مهم دیگری غیر از CPU دارد.
    مثلاً یک کامپیوتر که در حال اجرای چند نرم افزار حجیم و سنگین است و پروسسور پنتیوم 4 آن 2400 گیگا هرتز است.
   و…

uct-240805-پاورپوینت-سی-پی-یو-(CPU)” style="text-decoration:none;color:white;background:green;padding:10px 30px;border-radius:7px;font:14px Tahoma;cursor:pointer">توضیحات بیشتر و دانلودصدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.